Categorie/Onderwerp
Bestaat er melatonine lotion in het gamma?
Vraag geplaatst door: R.De Coene ( 19/01/2016)

Ik heb tinnitus kan melatonine Bijvoorbaat hartelijk dank
Vraag geplaatst door: G de leur ( 22/10/2015)

Mijn psychiater heeft mij geadviseerd om melatonine 5mg te gebruiken maar volgens haar kan ik die alleen bij mijn apotheek, op recept, verkrijgen. Hoe kan het bij jullie zonder recept krijgen?
Vraag geplaatst door: Daan ( 14/07/2014)

Ik heb vandaag key melatonin defender ontvangen. Wat is de gebruiksaanwijzing/dosering?
Vraag geplaatst door: Kimmie ( 15/02/2014)

Bestaat er been bijsluiter online voordat ik bestel, door mijn andere medicijnen ben ik genoodzaakt om altijd alle stoffen te controleren vooraf. Ik hoop dat dit tot die mogelijkheden behoord. Alvast vriendelijk bedankt, groetjes Monique
Vraag geplaatst door: monique ( 01/10/2013)

Hoe kan ik bestellen zonder creditcard kan ideal doen maar die zie ik niet graag U hulp hier bij
Vraag geplaatst door: Marion ( 09/09/2013)

Helpt melatonine ook tegen vormen van depressies?
Vraag geplaatst door: ( 27/08/2013)

Hallo ik heb last van hoge bloeddruk, welke soort melatonine van jullie moet ik kiezen?
Vraag geplaatst door: Martine ( 15/07/2013)

Ik fiets op vrij hoog niveau, kan het niet zijn dat melatonine dat ik gebruik om te slapen, invloed heeft op mijn fiets prestaties? Dank Eddie
Vraag geplaatst door: EDDIE ( 09/07/2013)

Hallo ik heb de ziekte van Pfeiffer gehad maar ben af en toe nog moe, kan melatonine mij er weer helemaal bovenop helpen?
Vraag geplaatst door: phill ( 03/07/2013)

In de archiefpagina's aanwezig: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ] [ 4 ] [ 5 ] [ 6 ] [ 7 ]

Heb je niet de antwoorden gevonden die je zoekt?
Voer je vraag in

GebruikerEmail
De naam weergegeven in het vak gebruiker zal voor iedereen zichtbaar zijn, u kunt ook een bijnaam gebruiken of dit vak leeg laten, het e-mailadres zal uitsluitend worden gebruikt om uw vragen te beantwoorden.

Vraag

Als gevolg van talloze fraude pogingen met automatische software moeten we u vragen om handmatig de verificatie code in te voeren die te zien is in de afbeelding in de box ernaast:

International Web Site of Melatonine are: Key Melatonin