Geachte dokter, ik slik key melatonine night nu vanaf augustus vorig jaar en heb er over het algemeen een goed resultaat bij en in bijzonder op de vleesboom die ik ook nog heb. In de eerste maanden van het gebruik was mijn cyclus regelmatig (om de 28 dagen) maar de maanden daarna werd ik vaker ongesteld om de 21 dagen ook met last van spotting. Kan dit met melatonine te maken kunnen hebben? Op internet las ik dat het de ovulatie kan verhogen. (ik ben nu 46 en weeg 52 kg). Dank u.
Cindy

Vraag geplaatst door: Cindy
Melatonine regelt de fysieke cycli waaronder ook de menstruatiecyclus, maar melatonine is geen medicijn, het kan onmogelijk de oorzaak zijn van een onregelmatige menstruatie en werkt alleen positief in op het hormoonstelsel. Soms het kan enkele maanden duren voordat het goede resultaat bereikt wordt. Melatonine verhoogt de ovulatie dus niet, u heeft door het gebruik van melatonine waarschijnlijk minder menstruatie problemen dan dat u de menlatonine niet zou gebruiken. Het advies is om door te gaan met de hoeveelheid die u nu gebruikt dit is adequaat.

melatonina.it

Antwoord door: KeyMelatonine.nl
Eerlijk gezegd hoopte ik al op een antwoord als dit, omdat ik “mijn” melatonine graag blijf gebruiken, het helpt me voor alles in mijn dagelijks leven.
Ik ga zeker door met het gebruik ervan. Bedankt!
Cindy

Antwoord door: Cindy

Om te antwoorden moet u de email intoetsen die u heeft gebruikt om de vraag voor te leggen.
Email
Antwoord

International Web Site of Melatonine are: Key Melatonin